Van A tot Ziens

U staat er als horeca-ondernemer van versteld hoe uw eigen perceptie verschilt van dat van uw klanten.

Lijkt een objectieve blik op uw eigen zaak, toch moeilijker dan u had gedacht?

Met ‘van A tot Ziens‘ biedt De Inhoudstafel u als horeca-ondernemer gedetailleerd inzicht in alle klantmomenten. Deze beginnen bij uw website/FB pagina en eindigen bij … de tot ziens!

  • Online:
    • Website: Aanwezigheid ‘Boek nu’-knop? Klopt de huisstijl met de sfeer online via foto’s & teksten? Begrijpbaar concept? Uitstraling?
    • Facebookpagina: Wat en hoe regelmatig post u? Wat zet u ‘in the picture’? Focust u op uw doelgroep?
    • Communicatie via mailverkeer: Aanspreking & toon? 
  • Ontvangst volgens filosofie zaak:
    • Organisatie & efficiëntie
    • Duidelijk en toch beleefdheid
  • Personeel:
    • Kennismaking? 
    • Uniform? Herkenbaarheid?
    • Takenpakket
  • Logies:
    • Flow tussen receptie en kamer: duidelijk via pictogrammen of een zoektocht?
    • Kamernummers (passend in concept?)
    • Opzet kamer/badkamer (TV, minibar, verlichting, linnen, interieur, decoratie, elektrische voorzieningen, ..)
    • Organisatie ontbijt (producten, persoonlijke toets t.o.v. geautomatiseerde toestellen, locatie binnen hotel, 
  • Doelgroep inschatten:
    • Uitgaven (ouder of jonger publiek, families, zakenmensen, …)
    • Ligging (passage) & parkingmogelijkheden
    • Concept & prijssetting
    • …..

Tip: Geregeld bij uw concullega’s over de vloer komen, biedt u een blik op hun troeven. En misschien vindt u wel interessante weetjes die passen in uw concept. 

Bij De Inhoudstafel krijgt u een op-maat-gemaakt inzicht om veranderingen door te voeren, hoger te scoren in de online reviews en meer winst te boeken!

U weet dan ook als horeca-ondernemer direct waar uw troeven en verbeterpunten liggen.